Post by rewhirlrileflia on Feb 28, 2022 22:58:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Ben the Dog ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Ben the Dog IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode generator krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Talking Ben the Dog 2022 version ▞▞▞
Bro jeg taler med ben kl. 03.00 og jeg trykker på telefonopkaldet ben og jeg sagde sig noget hvis du hører os og han sagde ja så jeg var nødt til at slette det fordi det var uhyggeligt
Gud gud
Talking Ben the Dog Διασκέδαση byc
Det plejede at være godt, nu blot mod himlen og designet til at rive penge fra din tegnebog
så meget som jeg elsker dette spil, er det lidt kedeligt, du kan kun blande eliksirer og tale i telefon, downloade det, og du vil se
Jeg gav den 3 stjerner, fordi den ikke er for sjov og ikke engang god. Andre spil som Talking Tom og Hank, de er for sjove i øvrigt, Ben er sød
Jeg kan godt lide dette spil, og det specielle er, at det efterligner stemmen
dette spil er lidt uhyggeligt, da Ben smiler, fordi folk giver Ben flasken som smil som en dæmon 😈
Det er rigtig sjovt
Ben er lidt uhyggelig og viser dårlige vaner. bøvser, putter sin drink og kaster den spisende og smider tingene på jorden. ignorerer dig, indtil du rører ved ham, og hans stemme er super uhyggelig. Tom burde holde op med at hænge ud med ham.
Dette er det værste spil i mit hule liv!😠 Ret venligst denne dumme ting, jeg har ikke tænkt mig at downloade dette: Talking Ben the dog ever again! Kan du folk bare ordne spillet, jeg prøvede at lave video, men det vil ikke virke, bare ordne det 😡Jeg er træt af dette spil, så kom i gang og ret dette dumme spil
Kedeligt, ikke så sjovt, og der sker ikke rigtig noget.
Ret sjov hund
Han er så uhyggelig
Hej
Jeg kan lide dette spil så meget, at det er grunden til, at jeg bedømte dette spil for den første dag, jeg spiller dette spil, det var meget sjovt
Sjove og spændende app
Tag ikke dette spil, jeg tror ikke, det er sådan, Ben skal se ud f.eks. han ser meget uhyggelig ud, tag det ikke til dine børn tak for forståelsen
Værst, Ben har ikke et soveværelse, badeværelse. Først tænkte dette er ikke have det sjovt, og anden tanke, det er ikke et spil, og han sidder altid i en sofa, uff jeg tænker, dette spil grundlægger og administrerende direktør, kan du ændre indstillingerne, du ændrer det som, Angela, Tom, tom2, det er en god idé, at gøre dette spil populært, ok på enhver måde er dette mit problem, og 1 stjerne plus fordi, Ben har kemikalier, denne app giver 1 stjerne jeg tænk under Corona Virus, hver persons hjerne fungerer ikke, men under Corona ændrer du dit spil,🇺🇸
Cube Escape: Theatre Macera Oyunları dxq
Ubeskrivelig fræk og ubehøvlet, men sjov
dette er det VÆRSTE spil del 2!! fordi som angela i yt det post se i angela øjne samme her. i ben er det også vise, at og også nogle børn er kidnappet på grund af disse aktiviteter. dette firma outfit7 burde være BAN og også deres skræmmende spil. Held og lykke!!!
Det er sjovt og god tids fordriv
Annoncerne i denne app havde upassende indhold til små børn. For eksempel havde den reklame for snackvideo-app, som havde haft upassende video i selve advt.
Den er rigtig god
spillet er godt, men ikke ubegrænset alt download happymod app for at give ultimative alt og ingen annoncer gratis, men du skal downloade appen i ikke i play store i Google app og engoy
Totalt sjovt
Nå, jeg plejede at spille dette spil for 5 år siden, 2 år før jeg prøvede spillet talking angela, og denne alder er præcis som Tom og Angela, og også ingefær er det dybest set en spion som hej? Lader du seriøst dit barn sidde med dig som barn og spille sådan her som hej? Det er bogstaveligt talt og eby det samme selskab som børn rovdyr spil omkring denne samme tid, hallo?! Vågn op mennesker, det er en spion-, lastbil- og børne-predator-app sværger, da jeg var en yngre person, selvfølgelig for 5 år siden, jeg elskede denne gametillno
おしゃべり犬のトーキング・ベン エンタメ hww
Sjov app
Min talende Ben kan synge det bedste nogensinde (hvad som helst), ringe på klokken, smuk lille psyko, temasang med potepatrulje og flere sange, han kan synge.
Jeg skriver 1 stare cuz science room, men jeg tror, det er en sporingsenhed ligesom at tale Angela, da der har været et par uhyggelige videoer om det.a Og jeg har afinstalleret spillet for min sikkerhed, ja bare vær advaret om, at dine børn kan blive stjålet.
uhyggeligt, når jeg taler, lød det som en mand bag tegneseriehunden.😬
Det er et MEGET godt spil, jeg spillede det, da jeg var 4 og nu er jeg 13
Efter 1min skal jeg tvinge den til at lukke og så kokkser det hele
Det er okay, men hvad er det med Bens uhyggelige smil, men alt i alt er det et fantastisk spil, jeg elsker Ben så højt, han er som en søn for mig, er ikke så sød
Jeg hader dette spil, det er meget dårligt😡😡😡
Denne app er ikke god, fordi Ben kan høre mig, men han følger ikke mine ord, og jeg kan ikke tage noget tøj på.
Talking Ben the Dog 娛樂 edda
Jeg kan godt lide spillet, men har brug for nogle flere effekter i laboratoriet
et meget flot spil... når ben eksperimenterer, så ser det meget sjovt ud...
Dårligt spil Dette spil lærer børn at slå hunde og det lærer også børn at drikke eliksirer i klassen Hvis du er i naturvidenskab i klassen Det får dig til at lave tilfældige eliksirer og drikke dem, og det er farligt, du kan ikke bare lave tilfældige eliksirer og drikke Dem kunne du dø, og han holder også øje med dig. UNSTILER denne app nu. Du kan blive savnet, hvis du har den. Du bør vide. Kom ikke tilbage grædende til mig og siger "Jeg tror på dig!" Når du bliver kidnappet eller dør!
Skide sjov dejlig at have man kan altid bruge den til noget
Dette er et meget flot spil
ok, jeg elsker det, men noget af grafikken har en potion, når jeg blander farver
alle vær forsigtige, så jeg hørte, at den siger, at den skal lytte til dig, og hvis den kommer ud, afinstaller den, for om natten vil han stadig høre dig og hans venner som tom og angela og ingefær, og hvis du ser tæt på deres øjne, vil du se pepole at de kidnapper, så pas på og lad ikke dine børn lege det her, eller hvis dit barn aldrig spiller det her
Talking Ben the Dog გართობა zkua
Det er ok, men jeg vil gerne se et ekstra område i det med en have, og du kan spyle ham med det og lave havearbejde
Jeg syntes, at dette spil var meget sjovt og spændende. Jeg kunne godt lide, når han var i sit lab-ting og lavede eksperimenter... Thanku Outfit7 for dette fantastiske spil!!!
Gid der var flere scener at optage..
Kan ikke downloade det LORT
Kan du også lave en min talende version af Ben ^^Jeg nyder virkelig dette spil, og det ville være fantastisk at prøve den version af Ben. Jeg har altid ønsket at prøve det så meget <3