Post by rewhirlrileflia on Feb 28, 2022 22:52:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sling Drift ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sling Drift IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig primogems ▞▞▞
▞▞▞ Sling Drift 2022 version ▞▞▞
Fryktelig. Fryktelig! Multiplayer er dårlig i motsetning til de fleste spill hvor andre roboter er spøkelser... i dette spillet krasjer dere mot hverandre og det er ikke en hyggelig opplevelse!!
Sling Drift Aksyon npi
Hills of Steel Екшн bnnn
ALT for mange annonser! Avinstallerer bare av den grunn!
Veldig bra spill med gode bilder og alt. Den første dagen jeg begynte å spille dette spillet elsket jeg det. Jeg anbefalte til vennene mine..💗💗💗💗❤❤❤💚💚💚💛💓💛💓💓💓💕💕
Sling Drift Aksyon folt
Annonsene er forferdelige, virker for mye og er veldig påtrengende. Nei takk.Appen ber om plasseringstilgang ved start. Denne appen har ingen grunn til å vite brukerens plassering. Tvilsom. Avinstallert.
Ok, jeg liker dette spillet veldig godt, men når du ser reklame etter å ha spilt i bokstavelig talt ti sekunder, tar det kaken. annonsene gjør at spillet ikke er verdt å spille
Ganske glitchy det enten setter fart eller banket inn i siden ellers et veldig bra spill
Ble veldig laggy og reagerte ikke etter noen minutter
Underholdning Flott måte å fordrive tiden liker virkelig spillet, men er veldig tidkrevende
dette spillet er fantastisk lett å kontrollere eller veldig interessant å spille, men noen ganger er ikke neste del oppgradering og utfordringer er veldig vanskelig, men spillet er fint 😊
Sling Drift er et veldig bra spill, jeg foreslår at du laster ned det er et veldig enkelt spill og ikke engang så vanskelig, men det fungerer så bra og å elsker dette spillet fordi dette spillet er annerledes. Jeg har aldri sett noe lignende spill, så dette spillet er forskjellig fra andre spill!💗💗💗
Det er et greit spill, men febermodusen gir ingen mening, i det faktum at hvis jeg slenger ut av midtbanen og havner på skulderen, står det "perfekt", men hvis jeg retter meg opp igjen vil det bringe meg ut av feber modus. Jeg mangler ikke å finne ut hva spillet anser som en perfekt sving.
Hver gang jeg trykker på se en video for å få et annet liv, ser jeg hele videoen og så feiler den og går tilbake til starten og lar meg ikke få et annet liv
Synd at alle bilene oppfører seg likt. Ventet lenge på tanken bare for å finne ut at den takler det samme som F1-bilen. Trenger musikk eller motorlyd når den ikke driver.
Så synd det var så tilfredsstillende at du bokstavelig talt må rigge spillet for å sikre at jeg ikke kunne fullføre målene mine, dette er så synd
Kult spill, men å tvinge annonser blir avinstallert.
Det er et veldig bra spill for offline, men skaperen må legge til flere bekymringer og gjøre en forskjell mellom hastigheten på bilene fra den vanlige bilen til de episke og legendariske bilene, men det er en god bil
Spillet er OK. Jeg har den samme klagen som de andre vurderingene SÅ MANGE ANNONSER!!! AT JEG MÅ LUKKE INTERNETTET!
Virkelig morsomt spill, spesielt etter å ha låst opp «multiplayer»-løpsmodusen. Annonsene er imidlertid overdrevne, og VIP-abonnementet er et av de mest rovdyre appkjøpene jeg noensinne har sett.
Lastet ned, åpnet i bokstavelig talt 10 sekunder og fikk en annonse, lukk og avinstallert. Så solid spill.
Fantastisk spill, men jeg har en forespørsel, vær så snill å løpe med flere spillere så lenge du kan..🥺
Det er mange tilføyelser, og spillet handler egentlig ikke om drifting, det er bare å få hjørnene til å ikke få med mindre du ikke har noe imot.
Sling Drift Darbības spēles qin
det er veldig kult selv om det er ganske vanskelig i begynnelsen, men det er bra. du får bare én sjanse som du i det minste kan ha flere svinger å passere. Vær så snill å forbedre det Totalt sett er det et bra spill en 👍 opp
Fikk til 746 det er et bra spill for mange annonser tho.
Fordi dette spillet ikke var flerspiller TAKK.
Det er avhengighetsskapende, men det eneste problemet er at det ikke er nok ting å gjøre
Spillet er morsomt, men mange annonser, men jeg har et triks for å slå av wifi-en din før du spiller, de får du ingen. 👍
Så, her er det jeg har sett. "Spillene er morsomme, men for mange annonser" (ikke ordrett, men det generelle bare av ting) og her er min hovedklage til å doble det. HVORFOR ER HVER ANNONSE EGENTLIG TO? Så, den første annonsen er en video av hvilken app de prøver å selge, og så dukker det opp en annen annonse **FOR SAMME SPILL**, og det er ikke engang en video, det er bare lenken til spillet. DET VERSTE ER, DEN SAMME LINKEN ER PÅ DEN FØRSTE ANNONSEN, DU KLIKKER PÅ VIDEOEN OG DEN GJØR DET SAMME!
Bra spill, men mange annonser. Det er en annonse hvert 4. spill. Jeg vil laste ned igjen i fremtiden for å se om de fikset det, men jeg betaler ikke 2,99 etter 6 minutters spill for å slette annonser
er et bra spill, men litt kjedelig sammen trenger å sette noe som gjør det spennende noen
Alt for mange annonser. Men hvis du slår enheten på flymodus, er det et greit spill for å ta vare på kjedsomheten din
Flott spill, avslappende.. Vil ha en løpsfunksjon..
Spillet er moro... Men du kan ikke spille mer enn 4 minutter før Rage slutter på grunn av mengden annonser... på et tidspunkt ble jeg sittende fast i en løkke med ca. 12 annonser på rad.
ikke den beste etter hver kamp det er en add. det blir skikkelig irriterende.
Spillet er en flott tidsdreper. Jeg elsker det absolutt. Ingen klager foreløpig bortsett fra det faktum at flerspilleren her er falsk. Det er bare alle roboter. Annonsene her kan være irriterende, men vi må huske at utviklerne må tjene litt penger.
Dette er et veldig bra spill, det er både vanskelig og morsomt over hele 10/10
Det er kjekt på begynnelsen men så blir det veldig lett kjedelig ig det er ingenting å gjer på i spelet
God idé, fint spill, men det blir kjedelig veldig fort
For mye reklame, men annet klokt bra spill ganske enkelt 𝕥𝕪
Dette spillet er veldig morsomt. Men nivå 3 er umulig, noe som gjør dette spillet irriterende.
Kjøpte VIP-abonnementet og jeg fikk ikke fordelene. Sløsing med penger og tid.
Du kjøper ingen annonser og får fortsatt annonser - virkelig?!