Post by rewhirlrileflia on Feb 28, 2022 22:43:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Light a Way: Tap Tap Fairytale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Light a Way: Tap Tap Fairytale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Light a Way: Tap Tap Fairytale 2022 version ▞▞▞
Ja
Et supersøtt tomgangsspill som ikke blir gammelt.Grafikken er bedårende, jeg elsker karakterene og skilpaddene. Mange inaktive spill når et punkt hvor det tar altfor lang tid å tjene penger og avansere, men jeg har ennå ikke nådd det punktet med dette spillet. Det er stadig noe å gjøre, og så mange gjenstander å samle. Jeg elsker guild-innslaget og de spesielle begivenhetene også. 5/5!
Jeg fikk dette spillet i løpet av mars 2018 (så 3 år nå) og jeg må si at jeg liker det veldig godt!! Men jeg har støtt på et problem der det ikke er noen måte å koble fra Facebook-synkroniseringen på riktig måte (eller i det minste vet jeg ikke hvordan) Jeg fjernet nylig tilgangen fra Facebook-kontoen siden jeg ikke lenger bruker den kontoen som Jeg koblet spillet til, men det leste det fortsatt som om det er "tilkoblet", jeg prøvde til og med å avinstallere appen og installere den på nytt, men det løste ikke problemet!
Når jeg lukker dette spillet og spiller igjen, starter det alltid på nytt og jeg mistet fremgangen min. Jeg spiller allerede lvl 200, men alltid tilbake til lvl 100. Hatte det!
Jeg startet akkurat spillet ca 45 min. siden og det er ganske bra. Kunne brukt litt mer historieutvikling og mye mindre tapping. Ellers kan jeg ikke klage på den faktiske funksjonen til de forskjellige delene og delene som gjør en vrede vakker helhet. Flott jobb!
Søt grafikk, gode kontroller, rewatting annonser, men historien er over på mindre enn 12 timer, inkludert å gå på jobb. Hvis du leter etter en god tidskaster, er dette den beste siden cookie clicker, men forvent ikke mye dybde.
Det er mitt favoritt pek og klikk-spill jeg har spilt! Grafikken er så søt og spillingen er ganske engasjerende for sjangeren. Jeg elsker at du kan kle på karakteren din, og det komiske historiefortellingsaspektet er veldig søtt og hyggelig! Jeg kan se meg selv plukke opp dette spillet når jeg kjeder meg og jeg vil spille noe enkelt, men oppslukende.
Enkel & Søt Dette spillet er enkelt og går i takt med ditt tempo, jeg kan ta øynene vekk fra det, og de små fariene mine gjør alt arbeidet til jeg kan fokusere tilbake til spillet igjen, så suser jeg gjennom sparkende baken. Ekstremt givende. Og den har akkurat nok farge til å tilfredsstille dette regnbuebarnet! Den er nydelig 😍 Jeg ga den bare 4 stjerner fordi den egentlig ikke er så utfordrende, jeg kommer til å fullføre den for fort etter min smak.
Jeg elsker dette spillet, det har flotte detaljer og billige ting, kjolene og håret er kjempebra. Men jeg synes steinene burde være lettere å få tak i eller fe-velsignelser.
Artig. Kanskje litt ensformig. Nydelig grafikk
Det er et søtt spill, men det kan bli kjedelig etter omtrent en time fordi oppgraderingene er for dyre.Ellers er det ganske vanedannende de første 10 minuttene med spilling.
Flott design. Det er et spill som ikke er i bruk. Du øker lyset ditt og fjerner mørket. Det er avhengighetsskapende. Og karakterene er veldig søte. Hvis du leter etter et spill du kan plukke opp raskt, er dette et godt valg.
Lyset der du må begynne på nytt er virkelig grusomt for barn, og det burde egentlig ikke være med i spillet.
Jeg elsker dette spillet, jeg skulle bare ønske at kartet ikke tok slutt, og fortell meg at jeg må fortsette å lyse opp verdener. Jeg synes dere burde legge til mer på kartet.
Jeg liker at spillet har en stabil forbindelse fra hvor som helst, slik at folk kan komme til lystreet uten å starte spillet på nytt
Fantastisk spill, kul liten historie som du håper fortsetter... litt forvirrende å venne seg til i begynnelsen, ingenting stort kan bare ta et sekund eller to å få alt. Men fortsatt fantastisk spill
Ha, så kjedelig. Nedlasting årsak til kommentaren, men dette spillet har vært på telefonen min i flere måneder, og jeg ble ikke ivrig etter å spille
Jeg elsker estetikken til dette spillet! Designet er vakkert og lunefullt og lydeffektene er beroligende og inspirerende. Spillingen lar meg enten fikse ved å trykke med fingrene eller lene meg tilbake og la ildflueskapningene kjempe for meg. Jeg kan sitte og se på tv og bare trykke unna. Konseptet med å kjempe seg ut av mørket er oppløftende for de av oss som sliter med depresjon, og spilldesignet er en nyttig måte å gjøre engstelig fingertapping til noe produktivt.
Project Makeover 休閒 uuz
Hele spillet tilbakestilt etter siste oppdatering. Jeg mistet all fremgang.
Fantastisk jobb 👏 Grafikken er flott og det er litt etterslep. Selv om det begynner å feile mye når en annonse dukker opp. Kunsten er fantastisk, men den forklarer egentlig ikke historien så godt 😅! Flott spill 👍 Jeg anbefaler dette spillet hvis du liker eventyrspill!
den har en fin historie, den er morsom, og det beste er at den feiler de appene som hindrer deg i å bruke apper. Det var i hvert fall det som skjedde med meg.
Jeg trodde ærlig talt at dette spillet ville være mye kulere enn det er. Det er bokstavelig talt bare en haug med å trykke & tommelen mine blir såre. Kommer nok til å slette snart.
Jeg ble med for den søte kunststilen, men syntes det var en underholdende klikker. Ikke mye annet å si.
Begynnelsen var kjedelig, men senere ble den avhengighetsskapende. Hvis du leter etter action med magi-spell-sverd, foreslår jeg at du går og spiller Kings Raid. Dette spillet har ikke det
Rediger: Standard trykkspill med belønninger som endrer utseendet til karakteren din. Det generelle spillet er enkelt og blir gammelt ganske raskt. A på grafikk/musikk, veldig beroligende. Veldig mangelfullt samarbeidssystem - Tree of Light kaster feil til venstre og høyre, lastproblemer osv. Jeg ble så lei av å bare gå og slå monstre for å drepe dem. Etter omtrent 10 minutter med gjentatte ganger å gjøre det samme, innså jeg at jeg trengte noe litt mer utfordrende.
Søt med mange farger
Dessverre nok har jeg funnet ut at denne appen ikke egentlig "lyser opp en vei" og får meg til å snuble og falle ned tre trapper.
Spillet var ganske bra i begynnelsen, men etter det blir det bare et konstant ork med å male til du er høy nok til å flytte til en annen verden. Finnes det i det hele tatt en slutt på dette spillet?
Flott spill, pleide å spille mye, men 1* fordi jeg ikke kan installere det på nytt lenger, jeg har god plass, men appinstallasjonen mislykkes alltid (jeg prøvde å hente APK andre steder og fikk lignende resultater:/)
Jeg elsker alt med dette spillet, bortsett fra spillingen. Kunsten, historien, musikken, animasjonene, det å samle nye klær er bra, men til syvende og sist handler det bare om å trykke på skjermen så fort som mulig, noe som for meg blir gammelt ganske fort.
Søt
dette spillet krever tapping og tapping. den har en fin historie, men den er ikke for meg. det vil være flott for barn
Kan gjøre gode fremskritt uten å betale ekte penger. Men spillet kunne vært litt mer tydelig på mekanikken: «Dodge» blir aldri forklart; fiender angriper deg ikke, så hva unngår du?
Light a Way: Tap Tap Fairytale Приключения hqle
kjedelig. bare fortsett å tape
Light a Way: Tap Tap Fairytale 冒險 sij
Grafikken er pen, & spillet var interessant en stund. Men etter fire eller fem etapper føles spillet for repeterende.
Supersøt og utmattende å spille... rediger til forrige utsagn: Jeg gikk helt til nivå 550, men når jeg først «lyste opp», ble jeg slått helt ned igjen til nivå 1... superbumpet etter all den fremgangen jeg må begynne på nytt.. hva skjer med det???... Jeg utforsket det mer og jeg liker hvordan det fortsatt er en utfordring selv etter å ha beseiret over et halvt dusin verdener. Jeg elsker det fortsatt. Designet er vakkert og hyggelig for å fordrive tiden. Også, takk folkens for svar.
Det kunne ha vært et utmerket spill med nydelig, søt og enkel grafikk, det er et underholdende spill, men etter at historien forsvinner og alt du gjør er å drepe og gå og drepe og gå og gjenta når du kommer til neste verden, kunne det vært fint, men spillet blir forferdelig etter litt legg til mer historie og vær så snill å gjøre ting vanskeligere uten konstant å gjenta det slitsomme tbh
Fantastisk. Jeg lastet tilfeldig ned dette for grafikken. Jeg visste ikke engang at det var et trykk og fremgang-spill, men jeg er overveldet av dette søte gratisspillet. Jeg trenger ikke kjøpe noe annet enn vil for å støtte utviklerne. vil anbefale.
Jeg så en video av dette spillet og det så helt annerledes ut, jeg vet ikke om det kommer til å se slik ut senere, eller om dette er bare det. Hvis dette er alt, er det kjempekjedelig og det er ikke utfordrende i det hele tatt. Alt du trenger å gjøre er å trykke på skjermen
Elsker musikken og den eteriske kvaliteten på musikken, grafikken er veldig vakker, jeg ble rett og slett lei veldig fort av å trykke. Så alt i alt veldig pen, men ikke verdt mye
Jeg liker spillet så langt, men jeg sitter fast i en løkke av at det ikke lar meg gå til trinn 10, og dreper det samme monsteret om og om igjen.
ganske bra tomgangsspill, med søt grafikk og sjarmerende musikk. du trenger ikke å betale ekte penger for å komme videre, da det ikke er påtrengende (og får deg i spillbytte). Jeg forstår bare ikke spilllære eller hva nivåøkningene gjør?Det er et fint spill, men etter en tid blir jeg lei av å trykke så mye, selv om det er det jeg antar å gjøre, og det tar lang tid bare å komme til nivå 550 og Lys opp verden, jeg har gjort det rundt fem ganger allerede, men av en eller annen grunn finner jeg meg fortsatt i å spille dette spillet
Light a Way: Tap Tap Fairytale Nuotykių pgy
så ... umm jeg tente opp så begynte spillet å oppføre seg morsomt som om det fortsetter å komme på startskjermen, vennligst hjelp ...